- Головна сторінка
- Новини, об'яви
- Цікаве і корисне
- Випускникам у допомогу
- Континент предметів
- Шкільні події
- Ми обдаровані!
- Шкільні газети
- Маленький гімназист
- Дружба з м.Оберхаузен
- Весела сторінка
- Ігри
Щербань Марія, 8-А. Перемога в олімпіаді – це довга і важка праця
Шлях до перемоги в олімпіаді з інформаційних технологій для мене був складний, і це перемога не одного дня. Я йшла до неї декілька років. Взяти участь в олімпіаді – це не просто прийти до аудиторії, а потім перемогти або програти. Це довга і важка праця.
Свою підготовку я почала ще в 6 класі на факультативних заняттях з інформатики, які проводила Фоменко Інна Миколаївна. В 7 класі я вперше брала участь в обласній олімпіаді, та до призового місця трохи не вистачило балів.
І ось в цьому навчальному році я вирішила продовжувати працювати. Я врахувала свої помилки та наполегливо поглиблювала свої знання. І як результат, на обласній олімпіаді з інформаційних технологій я посіла І місце серед восьмих класів і ІІ місце в загальному заліку – серед учасників з 8 по 11 клас. Щастю моєму не було меж! Окрім цього, мене та Аню Молібог із 10-Б класу запросили на відбірковий етап підготовки до всеукраїнської олімпіади.
Під час виступу було нелегко, бо на відміну від інших олімпіад, олімпіада з інформаційних технологій має свої особливості. Конкурсні завдання не диференціюються для кожної паралелі класів. Усі учасники, як восьмикласники, так і одинадцятикласники, виконують одні й ті самі завдання! Якщо навіть не брати до уваги спеціальну підготовку, то все-одно, учні старших класів вчать інформатику на декілька років більше. А ще були діти з математичної школи, у яких уроків для вивчення предмету також набагато більше годин. І через це я нервувалася. Звичайно, і просто хвилювалась, що щось не виконаю. Але ставало спокійніше, коли згадувала, що моя родина подумки підтримує мене. І почувала себе впевнено, знаючи, що Інна Миколаївна поруч. Так, вона не могла мені ніяк допомогти, але морально її присутність мене заспокоювала.
На тренувальні збори для підготовки до республіканської олімпіади відібрали вісім учнів з самими високими балами серед усіх переможців. Як я вже написала, на цей етап потрапили і ми з Анею. Заняття проводила вчитель інформатики із фізико-математичної школи №28. Не зважаючи на те, що я була наймолодша із учасників, я правильно виконала багато завдань. Вчитель оцінила мої знання, та запросила на навчання до своєї школи.
Я вважаю, нам пощастило, що наші вчителі мають талант цікаво подати інформацію. І виникає бажання знати не тільки шкільну програму, а вчити більше, і не боятися брати участь у конкурсах і олімпіадах.
Діти, не бійтеся брати участь в олімпіадах! Так, дуже не хочеться програвати і дуже хвилюєшся, що ти щось не зможеш зробити. Але треба переборювати свій страх.
Учителі, заохочуйте дітей брати участь в олімпіадах. Якщо ви бачите хоч маленьку зацікавленість, не відпускайте цього учня. Підлітки і зухвалі, і невпевнені одночасно. Ми дуже соромимось і боїмось поразки. Ми всі хочемо бути лідерами. І тому вважаємо, що краще взагалі не брати участь, ніж програти. Але тільки ви, своєю педагогічною мудрістю, можете змінити хід думок у наших головах.